17. 2. 2012

17. února 2012 v 14:06
Víkend před námi, ale já budu mít na programu hlavně práci a dohánění věcí do školy. Co Vy, holky?

8:00 melta s mlékem 200 kJ
10:00 domácí štrůdl bez cukru (1200 kJ) capuccino (300 kJ) 1500 kJ
13:00 dnes vařila menza ;) - polévka (250 kJ), salát okurkový (130 kJ), salát mrkvový (200 kJ) 580 kJ
13:30 kofila 740 kJ
15:30 jogurt + domácí štrůdl bez cukru 1400 kJ
18:00 1/2 polévky (340 kJ) 2 pl šunky (200 kJ) 540 kJ
2. večeře piškoty + capuccino 340 kJ
noční pečení na ráno: ochutnávky 300 kJ

cvičení - 30 min tance a posilování
tělo - nic

Celkem: 5620 kJ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Emma Emma | Web | 17. února 2012 v 15:27 | Reagovat

Díky. :) Tobě samozřejmě taky spoustu štěstí. Když jsme tu obě tak nově, nechceš sse spřátelit? :)

2 Waddenhoek's Sharey Waddenhoek's Sharey | Web | 17. února 2012 v 16:11 | Reagovat

Máš pěknej jídelák :) Já o víkendu taky plánuju dohánět všechny věci do školy a zítra si jdu ještě zalyžovat s kamarádkou, tak uvidím, jak to dopadne :D

3 SkinnyBitches [VeronicaSettway] SkinnyBitches [VeronicaSettway] | Web | 17. února 2012 v 20:42 | Reagovat

děkuji,děkuji slečno :)
Chutný jídeláček :*

4 uniquexception uniquexception | Web | 17. února 2012 v 22:27 | Reagovat

kukala som tvoje jedálničky, sú také..zvláštne a nezvyčajné :P ale blog ma zaujal, prídem sem ešte určite:)

5 Joshua Joshua | Web | 18. února 2012 v 0:19 | Reagovat

Děkuju, ale dlouho ji mít asi nebudu. :-( Závidim ti, jak máš krásně rozvrženej jídelníček.. já se bojim začít jíst. Nechci mít zase 65. :'-(

6 Deibee Deibee | Web | 18. února 2012 v 13:39 | Reagovat

Děkuju za pochvalu:) Ale ve skutečnosti bych měla já obdivovat tebe:) Jsi jedna z mála, která se tady na blogu snaží zdravě a vyváženě jíst;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama